top of page

Berkin Şahin Danışmanlık

Ulusal ve Uluslararası arenada, konusunda uzmanlaşmış, deneyimli ve profesyonellerle işbirliği içerisinde; bilgi, birikim ve tecrübelerin, kurum ve kuruluşların hedef, uzak görüşlülük ve beklentilerine yönelik, sonuç odaklı kullanılabilen; ortak aklın ve ortak çıkarların korunduğu, hizmet etme ve hizmeti sonuca ulaştırma görevini kendisine amaç[1] edinmiş bir takım arkadaşıdır.

 

Olumlu, enerjik, empatik, yenilikçi, teknolojik, profesyonel ve sonuç odaklı çözüm ortağı olma değer[2] ve inançlarıyla hareket etmektedir.

 

Strateji, Pazarlama İletişimi, Çevrimiçi/Çevrimdışı Reklam ve Medya Hizmetleri, Çağrı Merkezi Kurulum, Yönetim ve İşletme Faaliyetleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Süreç Analizi ve Verimlilik Yönetimi, Kurumsal Dönüşüm/Kurumsallaşma, Müşteri Memnuniyet Skorlaması (NPS), e-Ticaret, Eğitim ve Teknoloji başlıkları altında her türlü hizmeti sunmaya hazır ve isteklidir.

[1] Misyonumuz.

[2] Değerlerimiz.

 

A. Berkin Şahin - Kurucu / Danışman

 

1970 yılında Ankara’da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladı. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Bölümü’nü bitirdi. Akademik yaşamına devam etmeyi planladığı İş İdaresi ve Şirket Yönetimi master programını, 1993 yılında birincilikle kazandığı Garanti Bankası Müfettiş Yardımcılığı mesleğine katılmak için bırakarak, profesyonel iş hayatına atıldı.

 

30 yılda, 7 farklı sektörde (Bankacılık, Askeri Elektronik Sanayi, Gazetecilik, PC Donanım ve Elektronik, Uydu Üzeri Mobil Haberleşme, Hayat Sigortacılığı ve Emeklilik, Sağlık) ve bu sektörlerin öncü firmalarında, Pazarlama, Satış Sonrası Destek, Eğitim ve Satış, Çağrı Merkezi, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Süreç Yönetimi, İş Analizi, Kurumsal Dönüşüm, Sadakat Yönetimi, Müşteri Memnuniyet Skorlaması (NPS), e-Ticaret, vb. alanlarda uzmanlaşarak orta ve üst düzey yöneticilik görevlerini icra ettikten sonra, 2011 yılında BDKARE Danışmanlık Hizmetlerini kurdu.

 

2011 – 2015 yılları arasında, bilgi birikimini, Hayat Sigortacılığı ve Emeklilik sektöründe danışmanlık ve proje yöneticiliği yaparak geçirdikten sonra, 2015 Yılında MLPCARE Sağlık Hizmetleri A.Ş.'de (Medical Park, VM Medical Park ve Liv Hospitals Grubu) önce Çağrı Merkezi | Hasta Memnuniyeti ve CRM Direktör Yardımcısı olarak tekrar kurumsal hayata dönüş yaptı. Akabinde aynı grubun iştiraki olan BTN Assistance A.Ş.'ye GMY olarak atandı; bu görevini icra ederken Medical Park Evde Bakım Eyüp Şubesinin kuruluş ve idaresini de üstlendi.

2020 yılında Covid - 19 küresel salgını ile MLPCARE Sağlık Hizmetlerindeki kurumsal hayatından ayrılarak tekrar danışmanlık yaşamına dönüş yaptı.

A. Berkin Şahin evli ve iki kız babasıdır.

  • LinkedIn
  • Instagram
2018-08-04 15.04.47-2.jpg
bottom of page